اشتغال و کارآفرینی در شهرستان شوش

ما به اشتغال فکر می کنیم .

آخرین وضعیت تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد سال 90دانشگاه آزاد اعلام شد

آخرین وضعیت تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام شد

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد درباره زمان نهایی اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور ارشد دانشگاه آزاد گفت: تمام واحدهای دانشگاه آزاد در حال ارسال تقاضای خود برای تکمیل ظرفیت به مرکز آزمون هستند و چون هنوز ظرفیت دقیق نهایی نشده است، باید گفت این مرحله از پذیرش در دست بررسی است.
عبدالله سجادی جاغرق در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان این مطلب اضافه کرد: تاکنون تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نهایی نشده است اما نتایج نهایی آن تا پایان شهریورماه از سوی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اعلام می‌شود.
وی افزود: تمام واحدهای دانشگاه آزاد در حال ارسال تقاضای خود برای تکمیل ظرفیت به مرکز آزمون هستند و چون هنوز ظرفیت دقیق نهایی نشده است، باید گفت این مرحله از پذیرش در دست بررسی است.
رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، درباره احتمال افزایش یا کاهش پذیرش در مرحله اعلام تکمیل ظرفیت، تاکید کرد: با توجه به درخواست واحدها که هنوز در حال ارسال است، نمی‌توان درباره افزایش یا کاهش پذیرش داوطلبان در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد اظهار نظر کرد.

 منبع:به نقل از آفتاب نیوز


 
+ نوشته شده در  شنبه بیست و ششم شهریور 1390ساعت 11:3  توسط محمود مرادی   | 

قانون کار فصل اول

قانون کار – فصل اول – متن قانون کار

بنابه درخواست عده ای از دوستان، در خصوص اطلاع رسانی قوانین حوزه کار، سعی می‌کنیم به مرور و بصورت مداوم قوانین مربوط به حوزه کار و اشتغال را منتشر کنیم

امیدوارم ارائه این خدمات باعث آشنایی هرچه بیشتر متقاضیان و کارجویان در مورد قوانین کار شده و از این سلسله قوانین بهره کافی برده شود.

 متن قانون‌ کار مصوب ۲۹ آبان‌ ۱۳۶۹-> فصل اول – متن قانون کار مصوب ۲۹ آبان ۱۳۶۹

قانون کار مصوب ۲۹ آبان ۱۳۶۹

ماده۱- کلیه کارفرمایان، کارگران ، کارگاهها، موسسات تولیدی ، صنعتی ، خدماتی و کشاورزی مکلف به تبعیت از این قانون می باشند.
ماده۲- کارگر از لحاظ این قانون کسی است که بهر عنوان در مقابل دریافت حق السعی اعم از مزد ، حقوق ، سهم سود و سایر مزایا به درخواست کارفرما کار می کند.
ماده۳- کارفرما شخصی است حقیقی یا حقوقی که کارگر به درخواست و به حساب او در مقابل دریافت حق السعی کار می کند مدیران و مسئولان و به طور عموم کلیه کسانیکه عهده دار اداره کارگاه هستند نماینده کارفرما محسوب می شوند و کارفرما مسئول کلیه تعهداتی است که نمایندگان مذکور در قبال کارگر به عهده می گیرند در صورتیکه نماینده کارفرما خارج از اختیارات خود تعهدی بنماید و کارفرما آن را نپذیرد در مقابل کارفرما ضامن است .
ماده۴- کارگاه محلی است که کارگر به درخواست کارفرما یا نماینده او در آنجا کار می کند. از قبیل موسسات صنعتی ، کشاورزی ، معدنی ، ساختمانی ، ترابری ، مسافربری ، خدماتی ، تجاری ، تولیدی ، اماکن عمومی و امثال اینها. کلیه تاسیساتی که به اقتضای کار متعلق به کارگاه اند از قبیل نمازخانه ، ناهارخوری ، تعاونیها ، شیرخوارگاه ، مهدکودک ، درمانگاه، حمام، آموزشگاه حرفه ای ، قرائت خانه ، کلاسهای سواد آموزی و سایر مراکز آموزشی و اماکن مربوط به شورا و انجمن اسلامی و بسیج کارگران ، ورزشگاه و وسایل ایاب و ذهاب و نظایر آنها جزء کارگاه می باشند.
ماده۵- کلیه کارگران ، کارفرمایان ، نمایندگان آنان و کارآموزان و نیز کارگاهها مشمول مقررات این قانون می باشند.
ماده۶- بر اساس بند چهار اصل چهل و سوم و بند شش اصل دوم و اصول نوزدهم ، بیستم و بیست و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، اجبار افراد به کار معین و بهره کشی از دیگری ممنوع و مردم ایران از هر قوم و قبیله که باشند از حقوق مساوی برخوردارند و رنگ ، نژاد ، زبان و مانند اینها سبب امتیاز نخواهد بود و همه افراد اعم از زن و مرد یکسان در حمایت قانون قرار دارند و هر کس حق دارد شغلی را که به آن مایل است و مخالف اسلام و مصالح عمومی و حقوق دیگران نیست برگزیند.

+ نوشته شده در  سه شنبه بیست و دوم شهریور 1390ساعت 11:34  توسط محمود مرادی   | 

زندگي ما مزرعه خداوند است كه بذرهاي شكوفايي آينده ما در آن كشت شده است .

+ نوشته شده در  سه شنبه بیست و دوم شهریور 1390ساعت 10:3  توسط محمود مرادی   | 

آزمون استخدامی‌کادر اداری و پرستاری تامین اجتماعی ۴ آذر برگزار می‌شود.

آزمون استخدامی‌کادر اداری و پرستاری تامین

اجتماعی ۴ آذر برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، دکتر رحمت الله حافظی اظهارکرد: ثبت نام اینترنتی آزمون استخدام بیش از ۸۵۰ پرستار و کادر اداری و  درمانی در صندوق تامین اجتماعی کشور مهر امسال انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هم اکنون بر اساس برآورد اولیه سهمیه ۸۵۰ نفری برای این آزمون در نظر گرفته شده است که البته تا ۳ روز آینده و بر اساس نیازسنجی مراکز درمانی و شعب بیمه ای کشور سهمیه نهایی اعلام می‌شود.

مدیر عامل صندوق تامین اجتماعی افزود: ۸۰ درصد از سهمیه نهایی برای بخش درمان و ۲۰ درصد برای بخش بیمه ای (شعب و بخشهای مرتبط با بیمه تامین اجتماعی) است و ۸۰ درصد سهمیه نیروهای بخش درمان به نیروهای فنی درمانی اعم از پزشک، پرستار و گروههای وابسته اختصاص می‌یابد و ۲۰ درصد به نیروهای پشتیبانی اعم از بخش اداری، پذیرش، مدارک پزشکی و… تعلق می‌گیرد.

حافظی گفت: این میزان سهمیه برای جذب نیرو صرفا برای برطرف کردن کسریهای موجود نیروی انسانی در مراکز درمانی و اداری تامین اجتماعی است و برای اجرای قانون ارتقای بهره وری نیروهای خدمات بالینی باید خلاء ایجاد شده به طور جداگانه جبران شود.

وی یادآور شد: این قانون هنوز در مراکز درمانی تامین اجتماعی اجرا نشده است و منتظریم تا قانون ارتقاء بهره وری در بیمارستان‌های تابعه وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی اجرا شود تا مشابه آن نیز در مراکز درمانی تامین اجتماعی به اجرا در آید.

منبع: بازار کار

مدیر وبلاگ :محمود مرادی کارشناس اشتغال اداره کار و امور اجتماعی شهرستان شو ش

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و یکم شهریور 1390ساعت 13:24  توسط محمود مرادی   | 

با حضور وزير كشور مدير كل كار و امور اجتماعي خوزستان تقدير شد .

 

با حضور وزير كشور مدير كل كار و امور اجتماعي خوزستان تقديرشد. 
سيد منوچهر سيد جلالي به عنوان مدير نمونه استاني در جشنواره شهيد رجايي انتخاب و ودر جلسه شوراي اداري استان لوح تقدير در يافت نمود.

در جلسه شوراي اداري استان خوزستان كه با حضور وزير كشور، استاندار ، نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي  و همچنين مديران دستگاههاي اجرايي استان مدير كل كار و امور اجتماعي خوزستان به عنوان مدير نمونه و برتر استاني در جشنواره شهيد رجايي ، لوح تقدير خود را دريافت داشت.

به گزارش روابط عمومي اداره كل كار و امور اجتماعي خوزستان،   همه ساله بر اساس نتايج ارزيابي عملكرد دستگاههاي اجرايي حداكثر 3 دستگاه استان خوزستان كه بيشترين امتياز را در محورهاي توسعه دولت الكترونيك، ساماندهي نيروي انساني و اصلاح ساختارها و فرآيند كسب مي نمايد، انتخاب و به جشنواره شهيد رجايي معرفي مي شوند كه بر اساس انتخاب ستاد برگزاري جشنواره اين اداره كل در حوزه ساماندهي نيروي انساني حائز رتبه برتر و بر همين اساس  مديركل كار و امور اجتماعي خوزستان  به عنوان مدير نمونه ، لوح تقديردريافت كرد.

در اين لوح تقدير آمده است : توفيق خدمت موهبتي است كه به لطف خداوند منان به شايستگي به شما سپرده شده تا معناي مسئوليت را باتجلي خدمت صادقانه جلوه نماييد. با گراميداشت هفته دولت و

ارج نهادن به مقام شامخ شهيدان رجايي و باهنر ، اينك كه براساس بخشنامه 8603/200 مورخ 14/4/90 جشنواره شهيد رجايي  به عنوان مدير نمونه برگزيده شده ايد ، به پاس اين موفقيت كه حاصل تلاش ارزنده و صادقانه آن برادر گرامي است اين لوح تقدير اهداء مي گردد.

استمرار خدمت در ظل توجهات حضرت وليعصر (عج) و انوار مقدس ولايت و الطاف دولت كريمه را براي جنابعالي از خداوند سبحان مسئلت دارم.

شايان ذكر است اين براي چهارمين سال پي در پي است  كه مدير كل كار و امور اجتماعي خوزستان،   به عنوان يكي از مديران نمونه و برتراستان انتخاب و معرفي مي گردد .

منبع :سایت اداره کل کار و امور اجتماعی استان خوزستان

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و یکم شهریور 1390ساعت 12:56  توسط محمود مرادی   | 

جهت اطلاع خوزستانی های عزیز دستورالعمل جدید استخدام وزارت نفت

دستورالعمل جدید استخدام وزارت نفت

براساس دستورالعمل جدید وزارت نفت، امکان جذب فارغ‌التحصیلان ممتاز دوره شبانه دانشگاه‌ها در رشته‌های مورد نظر با شرایط مورد نظرمحقق شده است.
با توجه به تغییر در ضوابط و شرایط جذب دانش آموختگان ممتاز دانشگاه‌ها، فارغ التحصیلان دانشگاه‌های شبانه نیز در شمول جذب ممتازان وزارت نفت قرا گرفته‌اند.
به این ترتیب با درنظر گرفتن برخی تغییرات در ضوابط و معیارهای انتخاب و استخدام نیروی انسانی در صنعت نفت لازم است متقاضیانی که قبلا ثبت‌نام کرده و کد رهگیری دریافت نموده اند، ولی تاکنون جهت مصاحبه دعوت نگردیده اند، نسبت به مطالعه ضوابط جدید اقدام کنند.
لذا در صورت واجد شرایط بودن بر اساس معیارهای جدید، نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام کنند؛ ضمنا افرادی که براساس دستورالعمل جدید “غیر واجد شرایط”  هستند، از بانک اطلاعاتی ممتازان حذف خواهند شد.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه ثبت‌نام

فارغ‌التحصیلان ممتاز دانشگاه‌ها به نشانی اینترنتی http://eservice.mop.ir مراجعه کنند.


منبع:سایت بازار کار
+ نوشته شده در  یکشنبه بیستم شهریور 1390ساعت 10:42  توسط محمود مرادی   | 

استخدام رسمی‌۱۷ هزار معلم در آموزش و پرورش درسال 90

استخدام رسمی‌۱۷ هزار معلم در آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۷ هزار نفر از نیروهای حق التدریسی، سوادآموزی و نیروهای دارای مدرک دانشگاهی از مهر ماه به استخدام رسمی‌آموزش و پرورش در می‌آیند.
حمید رضا حاجی بابایی، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: بر اساس قانون مصوبه مجلس ۱۷ هزار نیروی آموزش و پرورش از اول مهر ماه با تغییر وضعیت به استخدام رسمی‌آموزش و پرورش در آمده و در محل خدمت خود مستقر می‌شوند و حکم آن‌ها نیز نیمه دوم مهرماه ابلاغ می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به وضعیت نیروهای شرکتی آموزش و پرورش اظهار داشت:‌ بر اساس مصوبه مجلس آزمون تعیین تکلیف نیروهای شرکتی تیر ماه گذشته برگزار شد و پنج هزار و هشتصد نفر از این نیروها نمره لازم را کسب کردند و جزو اولویت‌های استخدامی‌آموزش و پرورش هستند و هر وقت که به وجود آن‌ها نیاز شود جذب خواهند شد.
حاجی بابایی، تأکید کرد: در آموزش و پرورش هیچ فردی که تعیین تکلیف نشده باشد، نداریم و تمام نیروهای آموزش و پرورش تعیین تکلیف شدند.
وی ادامه داد: آموزشکده‌های فنی نیز به طور کامل به همراه نیرو و ساختمان‌هایشان تحویل وزارت علوم شدند و از این پس در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار ندارد.
وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: از این پس نیروهای آموزش و پرورش تنها از طریق دانشگاه تربیت معلم و آزمون و طی دوره‌های مربوطه جذب وزارت آموزش و پرورش می‌شوند و بر اساس قانون مصوب مجلس آموزش و پرورش از طریق دیگری جذب نیرو نمی‌کند

منبع : سایت بازارکار

 

+ نوشته شده در  شنبه دوازدهم شهریور 1390ساعت 10:28  توسط محمود مرادی   | 

استخدام ۳۱۷۲ نفر بعنوان کادر اداری قوه قضاییه (مهلت 16/۶/90 – تقریبا تمام کشور )

استخدام ۳۱۷۲ نفر بعنوان کادر اداری قوه قضاییه (مهلت ۱۹/۶/۹۰ – تقریبا تمام کشور )

 
قوه قضائیه در نظر دارد به استناد بند ب ماده ۲۱۱ قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه تعداد ۳۱۷۲ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون و انجام مراحل گزینش برای خدمت در دادگستری کل استان‌ها و مراکز ستادی استخدام نماید. 

الف – شرایط عمومی استخدام
۱- تابعیت جمهوری اسلامی ایران .
۲- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر.
۳- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر.
۴- داشتن توانائی جسمی و روانی متناسب با شغل مورد درخواست و عدم ابتلا به بیماری‌های مسری به تشخیص پزشک قانونی یا پزشک معتمد دادگستری جمهوری اسلامی ایران
۵- اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی مصرّح درقانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۶- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۷- نداشتن منع استخدامی در دستگاههای دولتی به موجب آراء مراجع قانونی.

منبع و آدرس ثبت نام

http://95.38.60.169/Home.aspx

ب – مدارک مورد نیاز
۱- فرم تکمیل شده درخواست شغل از دادگستری جمهوری اسلامی ایران که پس از ورود اطلاعات داوطلبان از طریق سایت مربوطه اخذ شده باشد.
۲- دوقطعه عکس ۴×۳ که مشخصات متقاضی در ظهر آن قید شده باشد.
۳- رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ ۶۰۰۰۰ ریال به حساب شماره ۹۸۰ خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قابل پرداخت درکلیه شعب بانک ملی ایران بعنوان حق ثبت نام (برای مشمولین بند ۱ قسمت ج- ایثارگران ۵۰% مبلغ مذکور)
۴- تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم ( برای آقایان )
۵- تصویر کارت ملی و تمامی صفحات شناسنامه
۶- تصویر آخرین مدرک تحصیلی
۷- تصویر مدارک مندرج در بند ۷ قسمت ج
۸- سایر مدارک پیش‌بینی شده در بند ۱۲ قسمت ج (گواهی‌های مربوط به افزایش حداکثر سن)
۹ – داوطلبان واجد شرایط پس از تکمیل فرم ثبت نام از طریق اینترنت می‌باید کلیه مدارک مشروحه فوق را ضمن اسکن در سیستم رایانه از طریق سایت مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۹/۶/۹۰ با پست سفارسی به نشانی دادگستری کل استان مورد تقاضا ارسال نمایند (آدرس دادگستری کلیه استان‌ها ضمیمه می‌باشد.)
* مدارک صرفاً در پاکت A4 ارسال شود.
به مدارک ناقص و یا مدارکی که بعد از مهلت مقرر به پست تحویل شده باشد و یا بدون ثبت نام در آدرس اینترنتی ارسال شود ترتیب اثرداده نخواهدشد. (وجوه پرداختی و مدارک ارسالی به هیچ وجه مسترد نخواهد شد)

ج – تذکرات:
۱- جانبازان و آزادگان عزیز انقلاب اسلامی و اعضا خانواده معظم (شهداء، مفقودین و جانبازان) به شرط دارابودن شرایط مذکور درآگهی از اولویت مقرر قانونی و امتیازات قانونی برخوردار خواهند بود.
۲- کارکنان قرارداد کار معین دادگستری جمهوری اسلامی ایران حداکثر از ۱۰ امتیاز (بابت هر یک سال سابقه خدمت قراردادی ۲ امتیاز)
* کارکنان قراردادی سازمانهای وابسته به قوه قضائیه مشمول این بند نمی‌باشند.
۳ – افرادیکه بطور پیوسته با شوراهای حل اختلاف همکاری داشته‌اند به شرط اشتغال و دارابودن شرایط مندرج در آگهی متناسب با سابقه خدمت حداکثر از ۵ امتیاز برخوردار خواهند بود. (بابت هر یک سال سابقه خدمت، یک امتیاز)
۴- معلولین عادی به شرط دارابودن سایرشرایط مندرج دراین دفترچه از ۳% سهمیه قانونی بهره‌مند خواهند بود.
۵- بسیجیانی که حداقل ۴ سال سابقه عضویت فعال و مستمر، درگردان‌های عاشورا و الزهرا داشته باشند درشرایط مساوی با سایر داوطلبان غیر ایثارگر دراولویت خواهند بود.
۶- داوطلبان بومی در صورت کسب حد نصاب نمره لازم و داشتن شرایط مندرج در آگهی تاسقف ۵۰% مجوزهای استخدامی مربوطه از اولویت لازم برخوردار می‌باشند و در این صورت رقابت در بین افراد بومی همان مناطق انجام خواهد شد. چنانچه نسبت به باقیمانده سهمیه، سایر افراد بومی رتبه لازم را در بین کلیه افراد کسب کرده باشند امتیاز فوق مانع از جذب آنها به میزان بیشتر از ۵۰% سهمیه نخواهد شد.
داوطلبان بومی به افرادی اطلاق می‌شود که دارای یکی از شرایط بند‌های ذیل باشند
• الف – محل تولد آنها با محل جغرافیایی مورد درخواست (استان مورد تقاضا) یکی باشد
• ب – حداقل ۲ مقطع از مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه را در استان مورد درخواست گذرانده باشند.
• ج – فرزندان پرسنل نیروهای مسلح درصورتیکه محل ۳ سال از سنوات تحصیلی آنها (اعم از ابتدایی، راهنمایی و یا دبیرستان) با استان مورد تقاضا یکی باشند نیز بومی تلقی می‌شوند.
۷- مشمولین بندهای ج – ۱ ، ۲ ، ۳ ،۴ ، ۵ و ۶ ضروریست گواهی لازم را از مراجع ذیصلاح { بنیاد شهید و امور ایثارگران – سازمان بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی – دادگستری مرکز استان (جهت تایید سوابق قراردادی و فعالیت مستمر در شوراهای حل اختلاف)- مدیریت توانبخشی سازمان بهزیستی و اداره آموزش و پرورش } حسب مورد اخذ و همراه با سایر مدارک ارسال نمایند. ضمناً جانبازان و اعضای خانواده محترم شهداء درصورت دارابودن کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران تصویر آن را ارسال نموده ، درغیراینصورت گواهی لازم را از بنیاد مذکور اخذ و ارسال نمایند.
توضیح اینکه:
فرزندان محترم شهدا، فرزندان جانبازان ۵۰% و بالاتر و فرزندان آزادگانی که حداقل ۵ سال سابقه اسارت دارند از شرکت در آزمون معاف می‌باشند (هماهنگی لازم در این خصوص قبلاً با بنیاد شهید و امور ایثارگران بعمل آمده است).
۸- به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر و پایین تر از مقطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنین مدارک معادل ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۹- معدل کل داوطلبان در مدرک تحصیلی ارائه شده نباید از ۱۴ کمتر باشد.
۱۰- تاریخ فراغت از تحصیل یا ترخیص خدمت نظام وظیفه داوطلبان باید قبل از مورخه ۱۹/۰۶/۱۳۹۰ باشد و به آن دسته از مدارک تحصیلی یا کارت پایان خدمت که بعد از تاریخ مذکور اخذ شده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۱۱- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی و یا پیمانی دادگستری جمهوری اسلامی ایران و سایر دستگاههای دولتی و نهادهای انقلاب اسلامی باشند.
۱۲- حداقل سن ۲۰ سال تمام و حداکثر سن برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس ۳۴ سال (متولدین ۱۹/۰۶/۱۳۵۶ به بعد) و برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس ۳۵ ســال (متولدین ۱۹/۰۶/۱۳۵۵ به بعد) می‌باشد.
تبصره: موارد زیر به شرط ارائه تائیدیه‌های معتبر به حداکثر سن مذکور اضافه خواهد شد.
الف- جانبازان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به میزان مدت حضور در جبهه، مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی.
ب- آزادگان از حداکثر سن فوق‌الذکر معاف می‌باشند.
ج- اعضا خانواده معظم شهداء، مفقودالاثر، جانبازان تا ۵ سال.
د-کارکنان قرارداد کارمعین دادگستری جمهوری اسلامی ایران به میزان سابقه خدمت قراردادی در دستگاه حداکثر ۵ سال.
۱۳- درهرمرحله از مراحل آزمون و استخدام چنانچه عدم صحت اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب احراز شود. داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد.
۱۴- مواد آزمون عبارتند از:
الف – آزمون عمومی شامل:
فرهنگ و معارف اسلامی – احکام (رساله عملیه) زبان و ادبیات فارسی –زبان انگلیسی
ب- آزمون تخصصی:
سئوالات تخصصی متناسب با رشته شغلی از چهار الی پنج درس اصلی رشته‌های تحصیلی مندرج در شرایط احراز آن رشته شغلی خواهد بود.
۱۵ – آزمون چهار مهارت اولیه ICDL شامل (مهارتهای مبانی کامپیوتر، Windows ، Word ، Excel و تایپ ده انگشتی با سرعت حداقل ۱۵۰ حرف در دقیقه) این آزمون حداکثر سه ماه پس از پذیرفته شدن در آزمون‌های عمومی، تخصصی و مصاحبه انجام می‌شود.
۱۶- نظر به اینکه برای اشتغال در برخی از مشاغل نیاز به طی دوره آموزش شغلی می‌باشد، بنابراین پذیرفته‌شدگان موظفند در شش ماهه اول خدمت، دوره مربوطه را با موفقیت طی نمایند.
۱۷ – اشتغال قبول‌شدگان از بدو استخدام در رشته‌ شغلی پذیرفته شده و در منطقه جغرافیایی انتخابی حداقل به مدت ده سال خواهد بود ( در این مدت امکان ا نتقال و جابجایی وجود نخواهد داشت.)
* زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون و تاریخ برگزاری آزمون متعاقباً از طریق سایت www.modiriat.org به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. نگهداری کد رهگیری تا اعلام نتایج آزمون ضروری است.
* اقلیت‌های دینی ملزم به پاسخگویی به سوالات فرهنگ و معارف اسلامی و احکام نمی‌باشند.

آدرس ،‌کد پستی و تلفن دادگستری‌های استانهای کشور
ردیف استان آدرس کد پستی تلفن
۰۱ آذر بایجان شرقی تبریز – اول سربالائی ولیعصر – جنب اداره راهنمایی و رانندگی – دادگستری کل استان آذربایجان شرقی – ساختمان شماره ۲ – طبقه سوم – امور اداری ۵۱۵۷۷۳۴۱۳۵ ۰۴۱۱-۳۳۱۸۱۵۱
۰۲ آذربایجان غربی ارومیه – میدان انقلاب – دادگستری کل استان آذربایجان غربی – طبقه ششم – مدیریت امور اداری ۵۷۱۳۴ ۰۴۴۱-۲۲۳۸۰۵۱
۰۳ اردبیل اردبیل – میدان بسیج – دادگستری کل استان اردبیل – طبقه سوم – اموراداری ۵۶۱۹۶۷۳۳۳۹ ۰۴۵۱-۷۷۲۱۲۴۵
۰۴ اصفهان اصفهان – خیابان شیخ صدوق جنوبی – فرعی شانزدهم – پلاک ۸۲ – طبقه سوم – دبیرخانه حوزه معاونت اداری ، مالی و پشتیبانی دادگستری کل استان اصفهان ۸۱۶۸۷-۱۴۶۴۱ ۶۶۹۵۹۵۱-۴
۰۵ البرز کرج – بالاتر از میدان طالقانی – دادگستری کل استان البرز – طبقه چهارم – مدیریت امور اداری و نیروی انسانی ۳۱۴۹۷۷۹۱۱۱ ۰۲۶۱-۲۵۴۴۳۴۳
۰۶ ایلام ایلام – میدان مادر – بلوار مصلی – دادگستری کل استان ایلام – طبقه دوم – مدیریت امور اداری و نیروی انسانی ۶۹۳۱۱۸۹۸۳۱ ۰۸۴۱-۲۲۳۷۹۴۶
۰۷ بوشهر بوشهر – خیابان امام – چهار راه دادگستری – دادگستری کل استان بوشهر – طبقه دوم – مدیریت امور اداری ۷۵۱۵۶۸۳۳۵۶ ۰۷۷۱-۲۵۳۱۷۳۷
۰۸ تهران تهران – میدان پانزده خرداد – دادگستری کل استان تهران – ضلع جنوبی – طبقه اول – مدیریت امور اداری و نیروی انسانی ۱۱۱۴۷۶۴۶۸۳ ۰۲۱-۳۹۹۱۲۱۲۴
۰۹ چهار محال و بختیاری شهر کرد – خیابان طالقانی – جنب سازمان قضائی نیروهای مسلح – معاونت اداری و مالی دادگستری استان چهارمحال و بختیاری ۸۸۱۷۶۵۳۱۱۵ ۰۳۸۱۲۲۲۹۵۵۰
۱۰ خراسان جنوبی بیرجند – میدان طالقانی – ابتدای بلوار شهدای عبادی – دادگستری کل استان خراسان جنوبی – مدیریت امور اداری – طبقه اول ۹۷۱۹۸۷۳۵۱۹ ۰۵۶۱-۸۸۲۳۳۶۰-۲
۱۱ خراسان رضوی مشهد – بلوار شهید مدرس – دادگستری کل استان خراسان رضوی – طبقه پنجم – مدیریت امور اداری ۹۱۳۷۷۸۵۶۵۵ ۰۵۱۱-۲۰۱۴۵۲۶
۱۲ خراسان شمالی بجنورد – بلوار ۴۲ متری – روبروی پلیس راه – سایت اداری استان- دادگستری کل استان خراسان شمالی ۹۴۱۸۹۱۳۱۴۴ ۰۵۸۴-۲۳۱۲۲۵۵
۱۳ خوزستان اهواز – امانیه – میدان مولوی – دادگستری کل استان خوزستان ۶۱۳۱۷۱۳۱۸۳ ۰۶۱۱-۳۳۶۱۷۲۹
۱۴ زنجان زنجان – بزرگراه ۲۲ بهمن – روبروی فروشگاه رفاه – دادگستری کل استان زنجان – طبقه سوم – مدیریت امور اداری و نیروی انسانی ۴۵۱۳۷۳۳۵۶۱ ۰۲۴۱-۴۲۵۵۰۰۹
۱۵ سمنان سمنان – بلوار قدس – دادگستری کل استان سمنان – طبقه دوم – مدیریت امور اداری و نیروی انسانی ۳۵۱۴۶-۸۹۱۵۵ ۰۲۳۱-۳۳۳۶۱۸۸
۱۶ سیستان و بلوچستان زاهدان – خیابان آزادی – ساختمان مرکزی دادگستری کل سیستان و بلوچستان ۹۸۱۳۹۳۷۸۸۹ ۰۵۴۱-۳۳۲۲۵۲۴
۱۷ فارس شیراز – میدان شهدا- دادگستری کل استان فارس – طبقه همکف – اداره استخدام و مرخصیها ۷۱۳۷۶۷۳۵۴۸ ۰۷۱۱-۲۲۳۰۵۰۰
۱۸ قزوین قزوین – خیابان دانشگاه – جنب پارک الغدیر – ساختمان دادگاه انقلاب – معاونت اداری، مالی و پشتیبانی دادگستری کل استان قزوین – طبقه همکف – امور اداری ۳۴۱۴۶-۹۶۳۴۵ ۰۲۸۱-۳۶۷۲۵۳۰
۱۹ قم قم – فلکه آزادگان – بلوار شهید عابدی – دادگستری کل استان قم – طبقه دوم – مدیریت امور اداری ۳۷۱۹۹۹۸۸۵۸ ۰۲۵۱-۶۷۰۷۰۱۱
۲۰ کردستان سنندج – خیابان بلوار شبلی – میدان امام شافعی – دادگستری کل استان کردستان – طبقه همکف – امور اداری ۶۶۱۶۹-۳۴۹۱۱ ۰۸۷۱-۳۵۶۲۶۱۱
۲۱ کرمان کرمان – خیابان عدالت – دادگستری کل استان کرمان ۷۶۱۳۸۳۹۱۸۸ ۰۳۴۱-۲۲۰۶۵۸۶
۲۲ کرمانشاه
منبَع : سایت بازار کار
+ نوشته شده در  شنبه دوازدهم شهریور 1390ساعت 10:8  توسط محمود مرادی   | 

مطالب قدیمی‌تر